שיניים לבנות הן כרטיס הביקור שלכן

תוכן עניינים

כאשר אנו פוגשות אנשים לראשונה, אין זה משנה אם מדובר בפגישה רומנטית, חברית או מקצועית, ברגע שנחייך ואפילו רק נדבר יחשפו שינינו, ואין זה מחזה נעים לצפות בפה מלא בשיניים צהובות או מוכתמות. למרבה המזל אנו חיות בתקופה שבה ישנם שלל פתרונות לפתרון הבעיה הזו, אשר ישאירו את השיניים שלכם לבנות ונקיות למשעי.

מה גורם להכתמה של השיניים?

ישנן מספר סיבות שיכולות לגרום לשיניים לקבל גוון כהה או צהוב. חלקן כמובן מוכרות לציבור הרחב, כמו שתייה מרובה של קפה, עישון, צבעי מאכל ואפילו אלכוהול. סיבה נוספת שעלולה לגרום לשינוי בצבע של השיניים היא מחלות אשר נגרמות לשן, חלקן יכולות להיות גנטיות וחלקן תלויות סביבה ועד כמה אתן שומרות על שיניכן.

מתי לא ניתן לעשות הלבנה?

ברוב המקרים אין מניעה לעבור תהליך של הלבנת שיניים. אך יחד עם זאת ישנן מספר הגבלות שיש לקחת בחשבון אודות ההלבנה. אחד המקרים שבהם אסור לעשות את הטיפול הוא כאשר נשים בהריון. הסיבה לכך היא שבעת ההלבנה נעשה שימוש בחומר מחמצן אשר עלול להשפיע דרך מחזור הדם על העובר. מקרים נוספים שבהם לא ניתן לעשות הלבנה הם: בילדים ונוער, אנשים הלוקים במחלות חניכיים מכל סוג ואנשים בעלי סתימות ישנות או כתרים ישנים.

שיטות שונות של הלבנת שיניים

באפשרותכן להלבין את שיניכן במספר דרכים, כאשר לכל אחת מהן כמובן היתרונות שלה. אחת הדרכים הנפוצות ביותר בעת המודרנית זו הלבנת שיניים ביתית. אנשים רבים מעדיפים לחסוך בהוצאות של הלבנה דרך מרפאה או מכון אסתטי ולעשות את הפעולה בבית. היתרון שלה הוא כמובן המחיר הנוח. החיסרון בשיטה זו לעומת זאת הוא משך הזמן של הטיפול אשר יכול להימשך מספר שבועות. כמו כן, מדובר בשיטה שמתאימה יותר למקרי קלים של הכתמת שיניים.

דרך נוספת להגיע לשיני הפנינה הנכספות, היא כמובן בעזרתו של רופא שיניים. לרוב מה שיעשה הרופא הוא מריחה של חומר מחמצן על השיניים, אשר מבהיר את השכבה החיצונית של השן. זוהי אחת השיטות המהירות ביותר להלבנה, והתוצאות מחזיקות בערך שנתיים. מחיר הטיפול אמנם לכאורה יקר יותר מזה של ההלבנה הביתית אך ביחס ליעילות הטיפול של ההלבנה במרפאה מדובר באפשרות טובה יותר.

עוד שיטה שבה רופא יכול להשתמש כדי להלבין את שיניכן היא לייזר. הטיפול נעשה כמובן במרפאה. הרופא ימרח חומר מלבין ולאחר מכן יעבור עם לייזר מעל לשיניים עם החומר. החום שנוצר מהלייזר עוזר לחומר ההלבנה לחדור מעבר לשכבה החיצונית. שיטה זו טובה במיוחד למי שיש לה תת גוון אפרפר בשיניים. משך ההשפעה של הטיפול לעומת זאת אינו ידוע.

דרך נוספת להלבנת השיניים שלכן היא הלבשה של ציפוי חרסינה מותאם אישית על השיניים המקוריות. זו השיטה הכי יקרה, אך היא מחזיקה לאורך הכי הרבה זמן.

לסיכום, כדי לשמור על שיניכן לבנות ובריאות יש מגוון דרכים שבהן ניתן להשיג את התוצאה הרצויה, כמובן שמומלץ לפנות אל אם אתן מתגוררות באזור השרון תוכלו לפנות אל רופא שיניים ברעננה או בשאר חלקי הארץ אשר יסייעו לכן להגיע אל התוצאה הרצויה.