איך לסדר ארון בגדים? כל הטיפים לפניכם

תוכן עניינים
איך לסדר ארון בגדים

כשקניתם את הארון שנמצא בחדרכם, ההתרגשות הייתה גדולה, סדרתם הכל במקום. מצאתם את הפינה המיוחדת לחולצות, את האזור של החגורות, תיקים ונעליים. והנה עם חלוף הזמן הארון התבלגן, אי אפשר למצוא שום פריט, וגרוע מכך הבגדים הפוכים ומקומטים. איך לסדר ארון בגדים בקלות ולדאוג שלא יתבלגן שוב? כל הסודות לפניכם.

השתמשו בסלסילות או חוצצים

מגירה אחת שנוטה לפורענות על בסיס קבוע היא מגירת התחתונים והגרביים, מתישהו לאורך הדרך התחתונים יהיו פזורים לאורכה של המגירה בעוד גרביים בודדות ינדדו מצד אחד של המגירה אל צידה השני. אם אתם מכירים את התופעה הזו גם כן, תוכלו להימנע ממנה בקלות על ידי רכישת סלסילות יפות או חוצצים המיועדים עבור גרביים ותחתונים. כעת, תוכלו לסדר את המגירה הזו מבלי לחשוש שהפריטים בה יתבלגנו שוב.

גלגלו את הבגדים

כדי לחסוך מקום, ניתן לגלגל חלק מהבגדים במקום לקפל אותם. זאת אנו ממליצים לעשות עם בדים שאינם מתקמטים, כמו בגדי הספורט השונים הסופחים זיעה אשר עשויים מבד שאינו מתקמט. גלגול הבגדים או מגבות גוף אם אתם מאחסנים כאלו בארון הבגדים שלכם, יחסכו לכם מקום רב שאותו תוכלו לנצל לטובת פריטים אחרים בארון.

קולב ייעודי לעניבות וחגורות

כדי לשמור על הסדר בארון ולהבין איך לסדר את הארון נכון, כדאי להשתמש באביזרים מועילים למשל קולב לעניבות וחגורות. קולב כזה יעשה פלאים בכל הקשור לסדר בארון, שכן כעת אין צורך לדאוג אם העניבות יתקמטו בארון ואין צורך לגלגל את החגורות בתקווה שלא יפתחו או שהעור בהן ייהרס ויתקלף. תוכלו פשוט לתלות אותן בקלות ובפשטות. כך גם תחסכו מקום וגם הפריטים הללו ישמרו לאורך זמן.

השתמשו בקולבים דקים

השימוש בקולבים דקים מבטיח הרבה מקום תלייה, בין אם מדובר בתלייה של חולצות, שמלות או זוגות מכנסיים. אם חלל התלייה שלכם הוא קטן, פתרון זה יהיה יעיל שבעתיים. כמו כן נמליץ לכם לקפל את זוגות המכנסיים ולהניחם על המדפים בארון.

קולבים בארון בגדים

השיטה היפנית של מארי קונדו

מארי קונדו סחפה את העולם כאשר הציגה לנו לראשונה את שיטת הקיפול שבה הבגד מקופל מאד קטן ובסיום הקיפול ניתן להעמידו. שיטה זו מאפשרת קיפול של פרטי לבוש גדולים כמו חולצות ואחסנתם בתוך מגירה קטנה וצרה שבקיפול אחר לא היינו מצליחים להכניס כמות פריטים זהה. למי שאין לו ארון גדול, שיטה זו עשויה להועיל לו עד מאד.

שמרו את קופסאות הנעליים

אין טעם לפזר את הנעליים בחלל הארון, הן תופסות מקום רב ואין אפשרות להערים נעליים אחת על השנייה. לכן, כדי לשמור על הסדר כדאי לשמור את קופסאות הנעליים שעליהן ניתן להניח מספר קופסאות נוסף. כך, יש מקום רב יותר לנעליים נוספות.

סידור נעליים