כל מה שאמא צריכה לפני לידה – מוצרי תינוקות

תוכן עניינים

עומדת ללדת? מעוניינת לדעת מה צריך להכין לפני הלידה וזאת על מנת שתוכלי להקדיש את כל זמנך לתינוק החדש מיד לאחר הלידה? מאמר זה מיועד בשבילך.

נשים רבות מגיעות לחדר הלידה במחשבה שהן או הבעל יקנו את כל מוצרי התינוקות הנדרשים להן לאחר הלידה. לצערנו, לאחר הלידה הן מגלות שאמנם מביאים להם כל מיני מוצרים כאלו ואחרים, אך לא מדובר על אלו אותם הן רצו. כאן חשוב לומר שרק היולדת יודעת מה היא באמת צריכה ומהם המוצרים בהם היא מעוניינת להשתמש ולכן למרות החשש, רצוי לבצע את קניית המוצרים החיוניים עוד לפני הלידה.

מה קורה לאחר לידה?

אין זה מקרי שהתקופה שלאחר הלידה נקראת 'משכב לידה', שכן בעת הלידה הגוף עובר טראומה רצינית וחשוב לתת לו את הזמן הנדרש על מנת להתאושש. לכן, קרוב לוודאי שעד שהרחם שלכן חוזר לגודלו, הבצקות יורדות, הטחורים מתרפאים ואתן מטפלות בתפרים שלכן, לא תהיו מעוניינות לפסוע מחנות לחנות בכדי לקנות מוצרי תינוקות לתינוק החדש וקרוב לוודאי שלא תהיה לכן סבלנות לבלות את זמנכם הפנוי מול חנויות האינטרנט המקוונות בכדי לבחור מוצר זה או אחר לתינוק. לכן, ההיגיון הוא שחשוב לקנות את כל מה שאמא צריכה לפני הלידה היגיון של הכנת כל אותם הדברים שאמא צריכה לפני הלידה ולא לאחריה.

קונים לפני הלידה – מה כדאי?

מעוניינות ללכת על בטוח ולקנות את המוצרים החשובים ביותר לפני לידה. רשימת מוצרי תינוקות וריהוט אותם מומלץ לרכוש טרם הלידה:

  • מוצרים בשבילך – אם החלטת להניק חשוב שתקני רפידות הנקה אשר יעזרו לך להימנע ממצב מביך של דליפת חלב אל הבגדים. בנוסף, רצוי לדאוג לתחתונים רב פעמיות שיעזרו להתמודד עם הדימום לאחר הלידה.
  • היגיינת התינוק – חשוב לקנות מוצרי תינוקות שיעזרו לכם בניקוי התינוק כמו למשל משחה לתפרחת חיתולים, תחליב לעור התינוק, מגבונים לחים ללא בישום, מברשת לתינוק, מספריים לציפורניים, ויטמין די וחיתולים.
  • מוצרי תינוקות וריהוט לאמבט – אמבטיה, מעמד לאמבטיה, מושב באמבטיה, מגבת לתינוק, סבון תינוקות, ספוג רחצה, שמפו תינוקות ושמן אמבט.
  • מוצרים לזמן האכלה – בקבוק לתינוק, מחמם בקבוקים, פטמות לבקבוק, מברשת ניקוי לבקבוקים, מתקן ייבוש לבקבוקים ואם החלטתן להניק כרית הנקה, חזיית הנקה, משאבת חלב, שקיות אחסון לחלב ורפידות הנקה.
  • ביגוד – בגדי גוף ואוברולים. רגליות פלנל, כפפות, חיתולי פלנל, חיתולי טטרה ולא לשכוח חליפה ראשונה ליום היציאה של התינוק מבית החולים.
  • מיטה – יש לזכור שהתינוקות מעבירים את רוב זמנים בשינה ולכן יש לקנות עריסה מתחברת או מיטת תינוקות נוחה ובטיחותית. כמו כן, יש לקנות סדינים, מגן ראש, שמיכה, שעוונית, מזרן מתאים וצעצועים המתאימים לגיל התינוק.

שתהיה רכישה חכמה ובשורות טובות