כל הטריקים לגבי מצעים

תוכן עניינים
איך לקפל סדין

אין דבר טוב יותר משנת לילה טובה, ושינה טובה מצריכה מצעים נעימים. את בוודאי יודעת כמה שונה יהיה מהלך היום אם לילדייך היה לילה רווי שינה ואיך הוא יהיה אם לא. לכן, מומלץ מראש לגשת לארון ולבחור מצעים עבור ילדייך. אחד האתגרים הגדולים הכרוכים במצעים הוא אופן קיפולם וכיצד ניתן לחסוך מקום בארון בעת איחסונם. תתפלאי אולי לגלות שישנם מספר טריקים שיסייעו לך לעשות זאת בקלות וביעילות. הנה כמה מהם לצד מספר טיפים לבחירת מצעים לילדים.

איך לקפל סדין?

זה אולי ישמע מצחיק, אבל לא מעט אנשים נאבקים בקיפול הסדין. אם זה כך גם עבורך, דעי שאת כלל לא לבד במערכה. הנה טריק מקסים שמלבד בדיוק איך לקפל סדין מבלי להסתבך. הסוד טמון בקיפול הפינות האחת על גבי השנייה.

החזיקי שתי פינות של הסדין בשתי ידיים. עם ידך הימנית העבירי את פינת הסדין אל מעל הפינה שאת מחזיקה עם היד השמאלית. מתחי את הפינה שנותרה ללא גומי ונערי מספר פעמים את הסדין כך שהכל יתיישר. העבירי את היד שאינה מחזיקה את גומי לאורך הבד עד שתגיעי לפינה התחתונה של הסדין. אספי גם את הפינה הזו והוסיפי אותה מעל לפינות עם הגומי שכבר אספת. אחזי בפינת האחרונה והניחי גם אותה מעל לכל שאר הפינות שאספת. כעת אמור להיווצר מלבן נוח לקיפול. גם אם ידרשו מספר ניסיונות עד שתגיעי לתוצאה הרצויה, לפחות תדעי שאת נמצאת בדרך הנכונה.

בנוסף, ברשת יש המון סרטונים שאפשר ללמוד מהם איך לקפל סדין, הנה מספר דוגמאות:

איך לקפל מצעים?

עכשיו כשהסרנו מעלינו את מכשול הסדין, הגיע הזמן לעבור לשאר המצעים. אמנם זו משימה פשוטה יותר, אך גם כאן תגלי מספר טריקים שיקלו עלייך אף יותר. האמת שאין ממש צורך ללמד איך לקפל מצעים שכן צורתם של הציפה והציפית די מקלות על כך. הטריק כאן הוא לערום את כל המצעים מקופלים יחד, כך שתמיד יהיה לך סט מוכן לשלוף מהארון.

לאחר שקיפלת את הסדין כראוי, קפלי גם את הציפה כך שתהיה באותו הגודל והניחי אותה מעל לסדין. שיטה אחת לסידור היא הכנסה של הסדין והציפה לתוך הציפית ולאחר מכן לקפל מתחת את שארית הבד. שיטה נוספת היא לקפל את הציפית דווקא לאורך ואז לעטוף אותה מסביב לציפה ולסדין כמו סדר חגיגי.

גם פה תוכלו למצוא כמה וכמה סרטונים, הנה דוגמה:

איך לבחור מצעים לילדים?

בחירת מצעים לילדים אינה כרוכה אך ורק בעיצוב. כמובן שיש חשיבות לכך שהילדים יאהבו את המצעים החדשים, ולכל ילד יש את הדמויות והצבעים שהוא הכי אוהב. אך ישנם עוד כמה קריטריונים שלך בתור אמא כדאי לשקול. ראשית, הקפידי על מצעים העשויים מבד נעים ואיכותי כמו כותנה, כך שלא ייווצר חלילה גירוי בעורו שלה הילד. שנית, תמיד כדאי להתחשב בעיצוב הכללי של החדר, לתחושה יותר נעימה והרמונית בחלל. והטיפ השלישי הוא כמובן להקפיד על מידות המצעים כך שיהיה יותר קל להציע את המיטה.