רעיונות למתנות אחרי לידה

תוכן עניינים
מתנות ללידה

הענקת מדנה לאחר לידה היא דרך נפלאה ומרגשת לתמוך ביולדת בתקופה המאתגרת שלאחר הלידה. לצד העובדה שעצם הגעתו או הגעתה לעולם של בן / בת בית חדשים היא דבר מרגש לכשעצמו, הרי ששצף ההורמונים השוטף את הגוף בשבועות שלאחר הלידה, אף הוא 'תורם' את חלקו בבליל של רגשות המשתנים ללא הרף.

מתנות לאחר לידע מראות על אכפתיות, על שותפות יחד עם האם והאב ברגעים המכוננים שמכניסים אותם לנעליים הכה גדולות של הורים. בכוחן של מתנות לספק נחמה, עידוד וסיוע בתקופה שכזאת.

האם הן מוכרחות להיות פרקטיות? או שמא אם רק יראו על התחשבות יהיה בכך מספיק? האמת היא שהתשובה היא איננה שחור ולבן, ודי בכך שתפגינו מחשבה וסימפטיה, כדי שהמתנה תהיה שווה הרבה מעל למתואר.

כאן ריכזנו עבורכם מספר רעיונות שיוכלו לתת לכם השראה, ושבכוחם להעלות חיוך מאוזן לאוזן בקרב ההורים הטריים והנרגשים.

פריטי ספא לטיפול אישי

תקופת ההיריון מביאה עמה לא מעט שינויים פיזיולוגיים, והיא פוגמת בעור, מייבשת אותו, מובילה לפריחות ולשלל תופעות נוספות אשר בהחלט אינן תורמות למצב הרוח הכללי.

עתה לאחר הלידה, הרי שניתן לפנק את האם הטרייה עם שלל מתנות ספא מפנקות. תוכלו למצוא שפע של מארזי מתנה לאחר לידה הכוללים בהם מלחי אמבט, נרות ריחניים, קרמים לגוף ופריטים מפנקים אחרים כמו חלוק פרוותי ונעים למגע אשר יוכלו לסייע לאם להשרות על עצמה מעט שקט ושלווה.   

את מארז הספא תוכלו גם לפלפל עם שלל דברי מתיקה נהדרים (וכל שכן מגיע לאם אשר סבלה מסוכרת בזמן ההיריון ושנמנעה ממתוק באופן קפדני). אפשר גם לשלב שלל חטיפים, יין מבעבע ועוד מגוון הפתעות נהדרות.

פריטים חיוניים לתינוק

במיוחד כאשר מדובר בלידה הראשונה, הרי שמומלץ לשקול מתנה המשלבת שלל פריטים שיעזרו להורים במלאכת גידול התינוק בחודשיו הראשונים.

אלו יכולים להיות בגדי תינוק לגילאים מעט יותר מתקדמים, ואלו יכולים להיות שלל פריטים שונים כמו בובה, שמיכי, מצעים לעריסה, מובייל אשר ישרה על התינוק שלווה עם מוזיקה נעימה ועוד מגוון רחב של פריטים שונים.

במידה ואתם הורים מנוסים הרי שתוכלו למצוא בכל חנות וחנות שלל פריטים שיקסמו לכם ולהכין מארז פרקטי ומפנק במיוחד. במידה ולא, הרי שאל תהססו לפנות אל המוכרים אשר ישלבו אתכם שלל פריטים שונים ובהתאם לתקציבכם.

לקנות חוויה

מי אמר שחייבים להיות חומריים? זכרו עד כמה האם נמנעה משלל הרפתקאות שונות בזמן תקופת ההיריון.

תוכלו לקנות לאם הטרייה מתנה שתגשים לה חלום נושן כמו צניחה חופשית או סנפלינג, תוכלו גם לקנות לה סיור קולינרי, עתה שהיא איננה נדרשת כל רגע ורגע לשאול אם ישנם דגים באוכל, מיונז או אם מדובר במטבח השומר על עצמו למען נשים הריוניות.

וכל שנותר לנו לאחל הוא המון המון בריאות, נחת ושלווה מהקטנטן או הקטנטנה שהצטרפו אל חיק המשפחה.