צ'ק ליסט לחתונה – לגזור ולשמור!

תוכן עניינים
שמלה לחתונה

הגיע הרגע המיוחל לו המתנת בסבלנות. הוא שלף טבעת ואת ענית כן. כעת, רגע לפני שאתם עומדים תחת החופה ונשבעים אמונים זה לזו. יש להכין צ'ק ליסט לחתונה, שיכלול את כל הנדרש להכנת היום הגדול והמרגש בחייכם.

צ'ק ליסט לחתונה

צ'ק ליסט לחתונה – הדרך הטובה ביותר לדעת שלא שכחת כלום

שלל הארגונים וההכנות הנדרשים ליום החתונה הם רבים. לכן יש מראש להכין צ'ק ליסט לחתונה שבעזרתו תוכלי להשתלט על כל מה שקורה סביבך. רכזנו עבורך את כל המטלות הנדרשות כדי להגיע ליום המיוחל מוכנה ככל האפשר!

צ'ק ליסט לחתונה – יוצאים לדרך

1. הדבר הראשון שיש לעשותו לאחר הצעת הנישואין הוא לבחור תאריך עבור היום המיוחל. וודאו שהתאריך אינו מתנגש עם אירועים נוספים, חגים, ימי זכרון ואזכרה וכדומה.

2. בחרו אולם שבו תרצו לערוך את חתונתכם, החליטו מראש אם תרצו אולם או גן אירועים, כך תדעו לסנן את האפשרויות השונות.

3. הכינו רשימת מוזמנים של כל צד כדי לקבל הערכה של כמות המוזמנים הצפויה, כמובן שבהמשך תוכלו להוסיף או לגרוע מן הרשימה, אך חשוב שתקבלו מושג כללי על כמות האורחים הצפויה להשתתף באירוע.

4. קבעו מועד שבו תוכלו להגיע להתרשם מהאולם/ גן אירועים שבו תרצו להתחתן. כאשר תגיעו סיירו במקום, בדקו היכן תערך קבלת הפנים, החופה, רחבת הריקודים וכדומה. חשוב לברר מה האולם נותן כמו תאורה ופיצ'רים נוספים. כמו כן, בדקו היכן יהיה ממוקם בר השתייה, האם יש מעצב של המקום ופרטים נוספים. לאחר מכן קבעו תאריך שבו תגיעו לטעימות של המנות אותן מציע המקום.

5. אם יש מעצב, קבעי איתו פגישה, אם לא חפשי מעצב עבור האירוע.

6. התמונות של האירוע, חשוב למצוא צלם איכותי בעל מוניטין, שכן תמונות אלו ילוו אתכם כל החיים ואתם רוצים שהן תצאנה על הצד הטוב ביותר ושלא תתקלו בשום בעיה.

7. בשביל מסיבה טובה צריך מוזיקה טובה, שריינו בהקדם די.ג'יי לאירוע שיקפיץ אתכם ואת הקהל לאורך כל הלילה ועד השעות הקטנות.

8. רכשו אלכוהול איכותי עבור החתונה, תוכלו להוסיף בקבוקים על מה שנותן האולם, או להביא הכל בעצמכם או לשכור שירותים של בר אלכוהול חיצוני.

9. החליטו אילו דברים מיוחדים תרצו להוסיף לחתונה: זיקוקים בכניסה לחופה, עשן, זמר אורח, פינת איפור ועוד.

10. מצאי את השמלה הנכספת לאירוע חייך. תוכלי למצוא דוגמאות באינטרנט, בסלוני כלות או אצל תופרת באופן פרטי.

11. מעצב/ת שיער ומאפר/ת גם כאן מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מוכרים ולא להסתכן עם מעצבים שמעולם לא פגשת או ניסית את שירותם.

12. קני אקססוריז ותכשיטים שיתאימו לשמלה שבחרת, שתוכלי לענוד ביום החתונה.

13. וודאי שאת קונה נעלי עקב גבוהות ויפות לכניסה לחופה, ורכשי זוג נוסף שטוח אם תתעייפי ותרצי להחליף נעליים בזמן הריקודים ברחבה.

14.  צאו לחפש טבעות נישואין שאתם אוהבים ושתרצו להעניק האחד לשנייה.

15. פתחו תיק ברבנות וקבעי מועד לפגישה עם הרבנית.

16. קבעי מראש תור למקווה שבו תרצי לטבול לפני החתונה. וחשבי את מועד הווסת שלך כדי לוודא שלא תקבלי בתאריכים של המקווה או החתונה.

17.  בחרו עיצוב להזמנות והדפיסו הזמנות עבור האירוע המשמח במקום שמתמחה בהזמנות לאירועים.

לסיכום, יש פעולות רבות אשר מצריכות את תשומת ליבך לפני החתונה. לכן חשוב מאד להקפיד על צ'ק ליסט לחתונה, שבו תוכלי לציין את כל הדברים שחשוב לך להספיק לפני היום בגדול, וחשוב מכך כדי שתוכלי להיערך מבחינת זמנים באופן המיטבי ביותר.