מתנות ליולדת – ככה תבחרו נכון

תוכן עניינים
מתנה ליולדת

תינוק חדש נולד, מזל טוב!

אבל לא רק תינוק חדש נולד, יחד עם התינוק נולדת גם אמא חדשה או אמא מחדש, תלוי אם מחכים לה כבר ילדים גדולים בבית או לא.

ואמא טריה, כמו אמא טריה, ראויה למתנה מרגשת ומשמחת. היא ראויה לה בזכות העבודה הקשה שבהריון, בלידה ובזכות העבודה שעוד צפויה לה בגידולו של הרך הנולד עד שיהפוך מתינוק לפעוט, לילדון, למתבגר ולבסוף למבוגר, הרי עבודתה של אמא לעולם לא נגמרת. היא ראויה לה לפעמים עוד יותר מהתינוק שלא כל כך מבין בשלב זה של חייו את ערכה של המתנה אותה יקבל.

אבל איך בוחרים את המתנה הראויה? הכנו לכם מדריך שיאפשר גם לכם למצוא את התשובה המדוייקת לשאלה:

מסגרת תקציבית

עוד לפני שאפשר לבחור מתנה, צריך להחליט על מסגרת תקציבית ראויה. כל יולדת תעריך מתנה כמו מטפלת לילית שתבוא אליה מדי לילה ותאפשר לה לישון במנוחה, אבל עלות של מתנה כזו היא הרבה מעבר לתקציב ברוב הפעמים ולכן רגע לפני שתפסעו אל החנות, הגדירו במדויק מה המסגרת התקציבית שאתם רוצים להשקיע במתנה שכזו.

מה היולדת באמת צריכה?

עוד נתון שחשוב לשים לב אליו הוא השאלה מה ישמח את היולדת ומה היא באמת צריכה. השאלה הזו מורכבת מכל כך הרבה גורמים שונים כמו מספר הלידה – לא דומה לידה ראשונה ללידה שלישית, אפילו מבחינת מוצרי היסוד שיש בבית, האופי של היולדת – אחת תעדיף מתנה שתתאים גם לתינוק כמו מובייל שווה שיאפשר לה כמה דקות של שקט ואילו אחרת תרצה להתפנק במתנה לעצמה כמו מסאז' לשחרור הגוף אחרי הלידה. נסו לברר את התשובות, אולי אפילו באמצעות האב הטרי ותוכלו לקלוע למתנה שבאמת תשמח את המקבלת.

אל תוותרו על איכות

חנויות רבות מתעסקות בממכר מתנות ליולדות ולתינוקות, אבל לרוב כשמגיעים הביתה המתנה נשברת או מתבלה והיולדת בעיקר מתאכזבת. שווה להשקיע מעט בנסיעה ולהגיע לחנות שמוכרת מתנות איכותיות, עם התאמה ליולדת וליילוד כמו מתנות ליולדת ליטל פינגווין. שם כבר תעשו סקר שוק מהיר, כשיש לכם את התשובות לשאלות מה מסגרת התקציב ומה היולדת באמת רוצה וצריכה, פשוט צריך להביט רגע אל המדפים הרלוונטים כלכלית וטכנית, מובטח שהתשובה בעצמה כבר תקרוץ לכם מהמדף בלי שתצטרכו לחשוב יותר מדי או לשבור את הראש.

לא לשכוח את הברכה

בסופו של דבר, אחרי שהמתנה המושלמת נבחרה, חשוב לזכור שמה שבאמת מרגש את היולדת זו המחשבה הרבה שמושקעת במתנה והלב שמורגש בה בזכות אותה השקעה ולכן אל תוותרו על הברכה, עדיף בכתב יד ועדיף גם כזו שתספר באופן אישי למה בחרתם דווקא במתנה הזו. לברכה תצרפו את כל האיחולים המרגשים והשמחה, תרקיע שחקים.