יום הולדת בגן – ככה תתכוננו היטב (לגזור ולשמור)

תוכן עניינים
יום הולדת בגן

לקראת יום ההולדת של הילד או הילדה בגן, סביר להניח שתקבלו מהגננת רשימה המפרטת מה צריך להביא לאירוע. הרשימה הנפוצה ביותר תכלול עוגת יום הולדת, הפתעות קטנות לילדי הגן וכיבוד. המטרה ברשימה היא ליצור שוויון בין חגיגות יום ההולדת של ילדי הגן, כדי שכולם יקבלו את היום המיוחד שלהם ממש כמו כל ילד אחר.

אז נגיד שהרשימה מהגננת כבר אצלכם, מה עושים עכשיו? איזה עוגה כדאי להכין, איך להלביש את הילד לאירוע ואיזה כיבוד מומלץ להביא? כדי שתוכלו לחגוג את חגיגת יום ההולדת בגן בנחת, אספנו עבורכם טיפים שיסייעו לכם להתארגן בקלות ובמהירות:

עוגת יום הולדת פשוטה וטעימה

הורים רבים מתפתים להביא לאירוע בגן עוגה מפוארת הדורשת זמן רב של עבודה, אך את אלה עדיף לשמור לחגיגות יום ההולדת בבית. ביום הולדת הנערך בגן עדיף לשמור על פשטות. מי מאיתנו לא חגג בעבר יום הולדת עם עוגת שוקולית, זו עם קרם השוקולד והסוכריות הצבעוניות. האמינו לנו, אין ילד שיסרב למראה עוגת שוקולד עסיסית. אפשר להכין את העוגה בתוך תבנית מלבנית כדי לשמור על צורתה המסורתית, אך אם ברצונכם לבחור בתבניות בצורות אחרות, בהחלט ניתן לעשות זאת.

את הקישוטים על גבי העוגה ניתן לשמור גם כן באווירה קלאסית עם שלל סוכריות צבעוניות. יחד עם זאת, ניתן גם לשדרג עם קרם וניל וסוכריות בצורות שונות לגיוון. ניתן להשתמש גם בקצפת כל עוד ניתן להניח את העוגה במקרר בגן כדי שהקצפת לא תאבד את צורתה במהלך החגיגה ועד ההגשה. כדאי לשקול את השימוש בהדפסת תמונות על דפי הסוכר שנראים טוב אומנם, אך הם מלאי סוכר…

כיבוד בריא ייצור איזון מושלם

הבחירה הקלה ביותר בתחום הכיבוד היא להביא שקיות של חטיפים מלוחים ומתוקים, אך בשלב זה ידוע לכולם שעדיף להימנע מהם. כדי ליצור איזון לצד עוגת השוקולד העשירה בחרו בכיבוד בריא. בגנים רבים חגיגת יום ההולדת מתקיימת בבוקר, כך שהכיבוד מחליף למעשה את ארוחת הבוקר. לכן, העדיפו להגיש ירקות ופירות חתוכים, פיתות עם חומוס ומאפינס ירקות.

תנו לילד להרגיש מיוחד ביום החגיגי שלו

אנו כמבוגרים אוהבים להשקיע ולהתלבש בצורה חגיגית לאירועים משמעותיים בחיינו וכך גם הילדים. בגד חגיגי ללא ספק יוצר תחושה הרבה יותר ייחודית והופך את האירוע למשמעותי עוד יותר. יחד עם זאת זכרו שהילד יישאר בגן גם לאחר האירוע, כך שמומלץ לקחת בחשבון גם את מדד הנוחות. בנוסף, הדגישו בפניו או בפניה כי היום זה יום ההולדת שלהם בגן והם יהיו חגיגיים במיוחד.

צילום האירוע בגן

לעיתים הגננת עסוקה בהודעות מהורים אחרים או בשיחות שנכנסות בדיוק ברגע מכריע של יום ההולדת, כדי לא להיות תלויים בתמונות שהיא מצלמת בנייד תוכלו לתת מצלמה לגננת או לסייעת שיצלמו את החגיגה כך שלא תפספסו דבר.