את לא יכולה לעשות הכל! הנה כמה טיפים שיעזרו לך

תוכן עניינים
טלמיטינג

בשנים האחרונות הנשים בחברה המודרנית מהוות נתח משמעותי משוק העבודה. הן נמצאות בצמתים מרכזיים ומשפיעים, ועם האחריות, הקריירה ושעות העבודה הרבות מתגלה לעיתים גם הקושי בניהול הזמן. היכולת לשלב בין תפקיד תובעני, עסק עצמאי, משרה בכירה, נסיעות מרובות, משפחה ופנאי אינה פשוטה ומצריכה פתרונות יצירתיים.

החברה מעודדת נשים לעבוד, לפתח קריירה מוערכת ומתגמלת ונשים רבות חוות את הדילמות הללו שמתגברות ומתחדדות בשנים האחרונות. ישנן דרכים להקל על ניהול הזמן, ולהעביר חלק מהמשימות לגורם חיצוני מקצועי שיכול לספק שירותים שונים ולפנות לך זמן חיוני לעסוק בעבודה עצמה. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך ולהקל עלייך.

מלחמת העצמאות

נשים קרייריסטיות, בעיקר נשים בעלות עסק עצמאי, מנהלות מסגרת הכוללת תחומי עיסוק רבים והאחריות אינה מתחלקת עם אחרים. לפעמים יש לך רצון לעשות הכול בעצמך כדי להיות בשליטה על המתרחש, כדי לדעת ולנהל כל פרט, אך המחיר של עיסוק גם בפרטים הקטנים הוא גדול. אישה עצמאית המנסה לקדם ולשווק את העסק שלה, נדרשת לנהל מערכת של תיאום פגישות, להקדיש לכך זמן בנוסף לפגישות עצמן ולניהול השוטף של העסק. לא תמיד ניתן למצוא מספיק זמן כדי לקדם את אותן פגישות, ולערוך את כל השיחות הנדרשות כדי לקבוע פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

אך אל דאגה, למצב זה יש פתרון פשוט ומקצועי – העברת חלק מהמטלות למיקור חוץ. טלמיטינג הוא שירות מוקד חיצוני שיתקשר עבורך ללקוחות, ישלח את הדיוור, ההודעות והאי-מיילים ללקוחות, יתאם את הפגישות שלך ויסיר ממך את הצורך להשקיע בכך זמן ואנרגיה. במוקד טלמיטינג יקבלו ממך את כל המידע והמטרות שאותן את רוצה להשיג כדי לתת תשובות מקצועיות ופרטים מלאים.

אירועים וכנסים

בעולם העבודה שלנו אנו נדרשים לפעמים ליזום כנסים, לקיים אירועים מקצועיים לעובדים או ללקוחות החברה. אם את בעלת עסק עצמאי, את נדרשת לנהל בעצמך את התיאום, ההזמנה, התוכנית וכמובן לבצע וידוא הגעה לקראת האירוע או הכנס, ואין זה פשוט. את מוצאת את עצמך משקיעה זמן רב בכל נושא הארגון, הרבה יותר ממה שחשבת, והעבודה עצמה נדחקת לפינה. זה אחד הנושאים שבהם ניתן להעביר את האחריות והטיפול לגורם חיצוני שיעסוק באירוע או בכנס ויוודא הגעה במקומך, יבצע את הטלפונים וההודעות וירכז את כל הפרטים עבורך.

במוקד טלמיטינג נמצאים נציגים מקצועיים ומנוסים שיבצעו את העבודה הזו באופן יעיל ומכובד. את בוחרת את החברה שתעשה עבורך את השירות המקצועי, שבמסגרתו המוקד יוכל לקבל הודעות ולבצע תיאום גם מחוץ לשעות העבודה שלך לפי בחירתך. המוקד ינהל את הזימונים לכנס, יבצע רישום מעודכן על פי הדרישות שלך וכך יתפנה לך הזמן לעסוק ולהתרכז בנושאים אחרים המצריכים את תשומת ליבך המלאה בניהול העסק.