מתחתנת בקרוב? כיצד תבחרי שירות בר אקטיבי למסיבת הרווקות שלך

תוכן עניינים
הרמת כוסית

לפני שאת נכנסת לפרק החדש של אושר וזוגיות, חגיגת סיום הרווקות שלך ברעש הוא כמעט טקס מעבר, שבלעדיו פשוט אי אפשר לצעוד לחופה. מסיבת הרווקות היא ההזדמנות המושלמת להשתחרר עם החברות הכי קרובות שלך, ומהי חגיגה בלי כמה כמות אלכוהול שלא הייתה מביישת מסיבת סוף מסלול של משקיות ת"ש? שירות בר נהדר הוא חיוני לקביעת מצב הרוח ולהבטחה שמסיבת הרווקות שלך תהיה ערב בלתי נשכח. ריכזנו עבורך את כל ההמלצות שלנו כדי שתהיה לך מסיבת רווקות מהחלומות.

הרמת כוסית

הדבר הכי חשוב: העיצוב

הדבר שהכי חשוב לנו ובצדק, זה העיצוב. מסיבת רווקות כמו שצריך אמורה להיות מתועדת (לפחות בחלקה) ולכן העיצוב הוא גורם חשוב מאוד. כשאתן בוחרות שירות בר אקטיבי, תסתכלו קצת על תמונות ותתרשמו מהאנשים שאתן מדברות איתן, זה ייתן לך הערכה איך האירוע יתנהל.

פרט נוסף, המחיר

חיוני שיהיה תקציב ברור לשירות הבר. המחירים עשויים להשתנות במידה ניכרת, אז תקבלי מספר הצעות מחיר להשוואה. למרות שההכרה בתקציב היא נבונה, זכרו שאתם גם משלמים על איכות וחוויה, שהן חיוניות להבטחת לילה בלתי נשכח. מחירי בר אקטיבי לאירוע של 10-20 חברות קרובות יכול לנוע מ-1500 ש"ח ולהגיע אפילו ל-4000 ש"ח, הכל תלוי במה שאתן דורשות. המחיר הממוצע הוא באזור ה80-100 שקלים לאחת כאשר לכולם יהיה תעריף מינימאלי.

במידה ובר קוקטיילים לאירועים לא בתקציב, הרבה שירותי בר יציעו קוקטיילים מוכנים מראש שכל מה שנשאר לכן לעשות זה למזוג אותן לכוסות, לשתות ולהנות.

היא אמרה "כן"

בחירת תפריט

עוד פרט שחשוב לבדוק הוא התפריט, תסתכלו איזה קוקטיילים אתן יכולות להזמין מראש. בדרך כלל אירוע קוקטיילים יציע 3-4 קוקטיילים לבחירה מתוך התפריט, חשוב שבמידה ויש חברות בהריון תבקשו מראש מהבר אקטיבי לארגן קוקטיילים ללא אלכוהול כדי שכולן יוכלו להיות באווירה.

הצעות קוקטייל מיוחדות

תוכלו לבקש מרוב שירותי הבר קוקטייל במיוחד עבורכן מחוץ לתפריט, בסוף הדבר הכי חשוב לנותני שירות זה שביעות רצון הלקוחות, ולכן חשוב שגם אתן תקבלו קוקטייל שמתאין לטעם שלכן ואפילו שתוכלו לתת לו שם.

מסיבת רווקות

ברמנים מקצועיים

חשוב שהברמנים שמגיעים למסיבת הרווקות הם בעלי ניסיון, ברמן ללא ניסיון יהרוס את האווירה, עמדת הבר בדרך כלל תהיה מסמר המסיבה ולכן חשוב לעבוד עם אירועים שיש להם ניסיון רב ומעסיקים רק ברמנים מיומנים ובעלי ניסיון בעולם הקוקטיילים. ברמנים שכאלה יריצו משקאות בקצב, ידאגו לעמדה נקייה כל הזמן וירימו את האווירה, בנוסף ברמנים כאלה ידעו לקלוע לטעם שלכן בקוקטיילים ויבטיחו שלא תתאכזבו מאף קוקטייל.

רישוי וביטוח

חשוב לבדוק ששירות הבר שהזמנתן בעל רישיון עסק פעיל למכירה והגשה של משקאות אלכוהוליים, עסק ללא רישוי יוכל להסגר בזמן המסיבה וזה יהרוס את האווירה הכללית.

עדויות והפניות

אחד הדברים הכי חשובים זה המלצות של לקוחות אחרים, עדויות של לקוחות אחרים יבטיחו שהאירוע שלכם יהיה לא פחות טוב משלהם.

נגישות ותקשורת

שירות בר טוב צריך להיות קל לתקשר איתו בשלבי התכנון. הנכונות שלהם להיענות לבקשות שלכם וההיענות שלהם לשאלות שלכם היא אינדיקטור טוב לשירות הלקוחות שלהם.

מפגשי טעימות

תארגנו פגישת טעימות כדי לטעום את הקוקטיילים ושאר המשקאות שהם מציעים. זה ייתן לכם מושג טוב יותר על האיכות והיצירתיות של הקוקטיילים שלהם, רוב שירותי הבר יציעו את זה רק לאירועים גדולים (בדרך כלל רק מעל 50 אנשים), אבל תוכלו לקבל אינדיקציה מלקוחות קודמים או מהתפריט, בנוסף תוכלו לבקש קוקטיילים שאתן אוהבות מחיי הלילה.

בחירת שירות הבר הנכון היא חלק בלתי נפרד מהבטחת שמסיבת הרווקות שלכן היא הקדמה מרגשת ומהנה לחגיגות החתונה שלכן. על ידי התחשבות בגורמים לעיל והעברת הציפיות בצורה ברורה, תוכלי למצוא שירות בר שיתרום ויהפוך את מסיבת הרווקות שלכן לחגיגה בלתי נשכחת.