מה עושים בשבת עם ילדים גדולים? 5 המלצות לפניכם

תוכן עניינים
ים

יום שבת הוא יום נפלא לבילוי משפחתי. כשהילדים היו קטנים יותר הייתם מוגבלים בסוג הפעילויות שאליהם יכולתם לצאת יחד, אך כעת משהילדים גדלו כל מה שנותר לכם הוא לצאת ולכבוש איתם את העולם. אז מה עושים בשבת עם ילדים גדולים? לפניכם התשובות.

 סנפלינג

אם אתם והילדים שלכם חובבי אקסטרים טבע ואדרנלין, זוהי אחת הפעילויות המהנות ביותר שתוכלו לחוות יחד. תוכלו לצאת לעשות זאת עם חברה המתמחה בתחום, ולבחור לצאת לטיול פרטי או לטיול מאורגן שבו המסלול נקבע עבורכם מראש. מהצפון ועד הדרום תוכלו לצאת לאינספור אתרים נפלאים כגון: מצפה רמון, נחל תמרים, נחל קומראן, מצוק שילת, מערת קשת, מצוק דלתון, "הנקיק השחור" ועוד שלל אתרים הפרושים ברחבי הארץ  שבהם תוכלו לחוות יחד עם ילדיכם את הסנפלינג.

סנפלינג

טיפוס קירות

עוד פעילות אקסטרימית מצוינת שממנה תוכלו ליהנות מאד עם הילדים הגדולים היא טיפוס קירות. ישנם מתחמים רבים בארץ, אשר בהם תוכלו לבלות יום של טיפוס אינטנסיבי זה לצד זה, קשורים ברתמות אבטחה ומטפסים כל הדרך אל הפסגה. טיפוס הקירות מגיע במקורו מטיפוס מצוקים בשטח. אם אתם מרגישים שאתם רוצים לקחת את טיפוס הקירות לשלב הבא, תוכלו לצאת ולטפס על מצוקים ביחד עם מדריכים והציוד המתאים כמובן. ואם בכל זאת נשארתם במתחם הסגור אך אתם מעוניינים להכניס אלמנט תחרותי, תוכל להחליט שהמנצח זוכה בפרס.

ים

מתי בפעם האחרונה ארזתם את ילדיכם הבוגרים ונסעתם לבילוי משפחתי בים? נכון שבילוי זה מאפיין יותר משפחות עם ילדים קטנים, אבל אין כמו לנסוע עם אמא ואבא לים ולשחזר נוסטלגיה מפעם. תוכלו להכין את האוכל שהכנתם כשנסעתם עם הילדים כשהיו קטנים, תוכלו להחליט על תחרות פיסול בחול למבוגרים, תוכלו לשחות ביחד בים, הפעם גם בעמוקים ולא רק איפה שעומדים. ולסיום תוכלו לצפות ביחד בשקיעה וליהנות מכל רגע ממש כמו פעם.

ים

רייזרים

אם אתם אוהבים לחוש את הטבע תוך כדי נסיעה מהירה, תוכלו לקחת את ילדיכם לטיול רייזרים. רייזרים הם טיולי טרקטורנים אשר למעשה כבשו את הארץ בסערה. הרייזרים הם קטנים ומגניבים וניתן לנסוע איתם בתוואי שטח שונים. טיולי רייזרים נפוצים בכל הארץ ותוכלו לנסוע ליהנות מהיופי הירוק והפסטורלי של הצפון או מהנוף הצחיח של המדבר בדרום. בכל מקרה ההנאה לכם ולילדיכם מובטחת.

חדרי בריחה

אטרקציה נהדרת שסחפה את המדינה. חדרי הבריחה מצעים חוויה אינטראקטיבית, בחדר אתם נעולים יחד וצריכים להשתמש בחשיבה אנליטית, ובשילוב כישורים אסטרטגיים כמו גם בכל מיני סוגים של חפצים שונים כדי לפתור את החידות, לפענח צפנים, לאסוף רמזים וכל זאת כדי להצליח ולהימלט מהחדר בזמן שמוגדר מראש. חדרי הבריחה סובבים סביב נושא מסוים, תוכלו לבחור יחד איזה נושא מעניין את כולם ולנסות להימלט מהחדר הזה. כיום ישנם חדרי בריחה בחללים פתוחים המאפשרים לשחק גם בשטח בחוץ. אין ספק שפעילות זו היא נפלאה עבור ילדים בוגרים שכן היא מציעה אתגרים רבים ומעניינים.

לסיכום, אם תהיתם מה עושים בשבת עם ילדים גדולים? כעת אין זו שאלה כלל, שכן יש מגוון פעילויות נפלאות אשר יעניינו גם אתכם וגם את הילדים הגדולים שלכם. כמובן שעל ההמלצות האלו תוכלו גם לצאת לטיולים ברחבי הארץ כמו: שביל ישראל וטיולים למטיבי לכת. תוכלו גם לצאת לשייט קייאקים או החלקה על הקרח במרכז קנדה בצפון, או שמא לצאת לסיור במערות באזור הדרום או סתם לצוף בים המלח.